Лабораторна робота 7

Інструкція до практичної роботи №11 «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- і відеоряду».
Тема: Створення відео кліпу. Додавання відеоеф
ектів, налаштування часових параметрів аудіо- і відеоряду.
Мета:  закріпити знання та навички по роботі в програмі Кіностудія Windows та створюванню відеокліпів; розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, уважність, розвивати творчий підхід до поставленої задачі; виховувати естетичний смак і  творчі здібності.
Обладнання та програмне забезпечення: ПК, ОС windows, Кіностудія Windows  або Windows Movie Maker, фото та відео з папок «Розділ 4» -«Практична 6» - «Фото»/«Відео», файл «Розділ 4» - «Практична 6» - «Термометр Галілея. Doc», для підписів і дикторського тексту, мікрофон за необхідності для запису дикторського тексту, файли музичних творів з папки  «Розділ 4» -«Практична 6» - «Музика».
Короткі теоретичні відомості:
·    Мультимедіа (це програмний продукт, що містить колекції зображень, текстів і даних, які супроводжуються звуком, відео, анімацією та іншими візуальними ефектами, оснащений інтерактивним інтерфейсом з елементами керування);
·    Кіностудія Windows (програма для створення, редагування і монтажу відеороликів або відеофільмів);
·  Кліп (файл, який може бути відкритий і використаний в програмі Кіностудія Windows);
·    Мультимедійний програвач (програма, призначена відтворювати файли мультимедіа);
·      Кодек (програма, що перетворює дані для їх подальшого використання);
·        Збірник (місце для збереження впорядкованих кліпів);
·   Кадр (статичні зображення, що з’єднуються послідовно і утворюють відео);
·      Розкадровка (послідовність кліпів);
·    Проект (документ програми Кіностудія Windows, який має розширення mswmm);
·      Перехід (заміна одного кліпу іншим);
·   Фільм (готовий проект, що зберігався за допомогою майстра збереження фільмів);
·    Титри (текст, що виводиться у фільмі);
·     Частота кадрів (кількість кадрів на 1 секунду під час показу відео);
· Монтаж (процес створення кліпу шляхом додавання або видалення файлів).




Завдання до лабораторної роботи та план роботи:


Завдання до лабораторної роботи
1.     Створити використовуючи програму відео редактора, відеокліп, з розповіддю про термометри тривалістю 2, 5 хв.
2.     Зберегти відео кліп.

План роботи
1.     Завантажити програму Кіностудія Windows  або Windows Movie Maker.
2.     Створити сценарій відеокліпу.
3.     Створити титульну сторінку відео кліпу з відповідною назвою.
4.     Завантажити фото з папки Розділ 4\Практична 6\Фото (4-6 фото).
5.     Додати підписи до кожного фото з назвою типу термометра, що відповідає імені файлу.
6.     Забезпечити тривалість демонстрації кожного фото – не більше 5 секунд.
7.     Додати розповідь про термометр Галілея, використавши для цього 2-3 фотографії з папки Розділ 4\Практична 6\Фото та відео з папки Розділ 4\Практична 6\Відео.
8.     Додати відповідні підписи до фотографій використавши матеріал з файлу Розділ 4\Практична 6\Термометр Галілея. doc
9.     Додати до відео фрагменту дикторський текст, попередньо записавши його використавши матеріал з файлу Розділ 4\Практична 6\Термометр Галілея. doc та необхідні команди програми «Записати дикторський текст» , використавши мікрофон.
10. Додати кінцеві титри, вказати режисера та сценариста фільму використавши власне прізвище.
11. Додати музичний супровід усіх частин тексту, за винятком тих де використовується дикторський текст, використавши для цього файли музичних творів з папки Розділ 4\Практична 6\Музика.
12.    Зберегти відеокліп у власній папці у файлі з іменем Практична робота 6.

Форма представлення результатів: готовий відеокліп.
Контрольні запитання:
       1.     Для чого призначені музичні та відеоредактори?
       2.     Які відеоредактори ви знаєте?
       3.     Які музичні редактори ви знаєте?
       4.     Для чого призначена Кіностудія Windows?
       5.     Яка послідовність створення відеофільму?
       6.     Для чого призначена Область монтажу в програмі Кіностудія Windows?
       7.     Що таке сценарій відеофільму? Для чого він створюється?
       8.     Як записати дикторський текст?
       9.     Як вставити до проекту відеофільму відео або фото з файлу?
      10.   У чому сутність узгодження відео та звуку?
Вимоги до оцінювання результатів роботи:
Кожен виконаний пункт плану оцінюється в один (1) бал.

Етап уроку «Організація самостійної роботи» з теми «Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа».
V. Закріплення вивченого матеріалу.
     1.     Ознайомлення учнів з завданнями самостійної роботи.
     2.     Інструктаж з правил безпечної праці під час роботи з ПК.
     3.     Поділ класу на групи.
     4.     Ознайомлення учасників груп з послідовністю виконання завдань самостійної роботи.
1. Завдання для груп: використовуючи інтернет-ресурси підготувати виступи перед учнями класу про:
Група 1:  програми для перегляду або прослуховування (плеєри).
Група 2: програми для запису (захоплення) звуку та відео (грабери).
Група 3: програми для конвертації даних (конвертори).
Група 4: музичні та відеоредактори.
Група 5: музичні та відео студії.
    5.     Самостійна робота учнів.
    6.     Контроль за ходом роботи, корекція дій учнів.
    7.     Підсумки самостійної роботи.
Система індивідуальних тренувально-контролюючих завдань з теми: «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду» 

Варіант 1
Створити порівняльну таблицю мультимедійних редакторів за зразком:
№ з/п
Назва
Переваги
Недоліки




Завантажити собі один з мультимедійних редакторів, розібратися з принципом його роботи, будовою інтерфейсу та створити невеликий проект у даному редакторі, записати хід виконання роботи у зошит, зберегти проект на комп’ютері, надіслати результат виконання на електронну пошту виклдача.

Варіант 2
Ознайомтеся з принципами роботи програм Кіностудія Windows та Windows Movie Maker, зробіть їх порівняльний аналіз, визначте переваги та недоліки кожної з програм. Зробіть невеликий відеокліп на довільну тему (10 фотографі), додайте переходи між фото та кінцеві титри, додайте музичний супровід, збережіть проект. Результат виконання роботи надішліть на електронну пошту викладача.
Варіант 3
Розробіть сценарій та створіть в обраному вами відео редакторі відеофільм про визначного мандрівника Христофора Колумба, використовуючи матеріал підручника Всесвітньої історії для 8-го  класу, та матеріали дібрані самостійно використовуючи мережу Інтернет.  Дикторський текст і музичний супровід оберіть самостійно. Збережіть створений проект, результат виконання роботи надіслати на електронну пошту викладача.

Варіант 4
Створіть сценарій відеофільму, розпишіть характеристики та властивості, які ви будете використовувати в кожному кадрі (максимальна кількість кадрів 20), використайте дикторський текст та підпис фотографій у ідео кліпі. Створіть на основу цього сценарію відеофільм, збережіть проект, результат виконання надішліть на електронну пошту викладача.

Варіант 5
Створіть у відеоредакторі OpenShot відеофільм, що буде ілюструвати один з фізичних процесів з курсу фізики 8-го класу. Сценарій і матеріали доберіть самостійно. Збережіть створений проект, результат виконання роботи надіслати на електронну пошту викладача.

Варіант 6
Створіть в обраному вами відеоредакторі про ваш клас або визначну шкільну подію. Сценарій і матеріали доберіть самостійно. Збережіть створений проект, результат виконання роботи надіслати на електронну пошту викладача.

Комментариев нет:

Отправить комментарий